2011-12-02

politik och fluffbollar

Åh. Var länge sen någon skrev om politik på min facebook. Men nu kom där en. Usch säger jag bara. Kan inte prata om det med folk för jag har så jävla starka åsikter om det hahaha, tycker sveriges har stora brister och inget parti är bra. Sen har typ alla andra länder ännu större brister men ändå.


Ja. Steg upp 7 imorse, gick ner till mamma i regnet och hämtade hennes cykel, cyklade ut till stallet (25 min) och plockade undan hinder och sen cyklade jag hem igen. Sammanlagt tog allt ca 1½ timme. Blött och kallt men rätt nice ändå med fin musik. Men kommer ta halva dagen innan mina byxor torkat igen xD Nu passar jag hund, sen blir det stallet och därefter hämta en Nea (snyggingen på bilden) så ska vi sova i pappas flickväns lägenhet inatt och passa fluffiga kattungar :D De är SJUKT söta! Mys!

Resten av helgen kommer bli hestig. Väldigt mycket. Så blir nog inte så mycket uppdatering, får se. Taggar säsongens sista tävling med pållen för hon var superfin igår :D

1 kommentar:

  1. Det är svårt att diskutera politik när det känns som att de flesta är lurade av vallöften och lögner som ingen håller eller ens står för egentligen. Håller med. Svenska politiken är helt skev, speciellt nu. :S

    SvaraRadera