2011-12-11

en liten helg

I lördags var jag nere i stan med Andreas och shoppade! Mysigt!  :D Han köpte en mysig tröja och kajal, den kajalen var övergrym, ska också köpa en sån! Blev lite irriterad, där var jättemycket folk ute för Luciorna hade sjungit där eller något och allt detta folk tyckte jag var sååå spännande. Jag vet att jag sticker ut lite och förstår att folk vill titta kanske men lite diskreta får de ju faktiskt vara tycker jag, behöver inte glo som man är nån apa på zoo! :O

Såhär såg jag ut i Lördags, fast ja, inte riktigt lika mycket pundarlook som jag råkade fånga på bilden xD
På kvällen var jag och Andreas hos Nea på tjejkväll. Lyssnade gamla LP-skivor, spelade ett markoolio-brädspel (enligt reglerna är jag och andreas nu neas slavar i minst 3 år? hah!), drack vin, tramsade runt och så småningom lekte vi sanning eller konsekvens med. Vi känner varandra jävligt bra så trodde vi visste allt men NEHEDÅ. Gud alltså. Nuff said.

Andreas, vin och spel!

Jag sov där och idag har vi spelat en massa wii fit och varit duktiga. Jag har haft monsterhuvudvärk. Är fortfarande ganska död. Vill ha godis. Orkar inte gå och köpa. </3

Neas finafina tise! Sjukt stora ögon! Syns inte här :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar