2011-12-15

sockerkiick

Alltså det senaste året har jag blivit så sockerkänslig xD skitkul hahaha xD Som igår, jag drack två glas oboy och kunde inte somna förrän kl 3 på natten och jag brukar däcka tidigt! Det är likadant när jag dricker läsk eller äter godis, det är nog för att jag inte gör det som mycket. Fast ibland är det lite jobbigt, som efter godis. Då är det skitjobbigt att försöka sova för jag är så pigg. Typ mission impossible ^^

Har blivit dålig med träningen. Inte tränat på 3 dagar. Lite synd i med jag skulle mäta skillnaderna innan eX och då blir det nog inte lika stor skillnad men är inte alls motiverad längre, inomhus får man inte tummen ur röven och utomhus är det kaaallt så man vill inte. Fy mig! Men ska iallafall träna idag och får se om jag tränar imorgon, det är sista dagen på min träningskalender..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar