2011-12-06

träning och jullåtar

Funderar på om jag ska ta en gratisvecka på gymmet där min lillebror tränar. Man kan få en sån prova på vecka gratis, hade varit skitbra nu innan eX när jag tränar och sånt, men sen har jag ju aldrig tränat på gym och så så det är lite läskigt + att just det gymmet är där alla anabola-snubbar håller till. Lite läskigt det med! Men tar jag det kommer jag ju träna med min lillebror så han får visa hur jag ska göra helt enkelt. Borde verkligen och har ingen riktig anledning till att inte göra det.. Hoppas jag tar tag i mig själv och gör det :D

Lyssnar på jullåtar :D Gagas jullåtar är ofc skitbra men sen black snow albumen på spotify är också riktigt nice, alternativ julmusik gillas! :D

Har sparat massa bilder från min tumblr nu så kommer nog tyvärr bomba er lite smått de närmsta veckorna, hehehehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar