2011-12-19

lycka.

Alltså jag är så fruktansvärt jävla lycklig nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Känns som jag ska sprängas.

EX var över alla förväntningar, en av de bästa kvällar i mitt liv trots en liten detalj hah xD Och Lars A var där! Var inte alls beredd på det, blev så jäävla glad! Han är så fin. Alla är så fina. Jag hade kärleksfylla haha! Sjukt flummig och kramig och berättade för folk hur awesome de var. Mest Nea som blev utsatt, men hon är underbar och hon var sjukt snygg igår, då får hon skylla sig själv ;D Jag är så jävla känslosam idag, har bölat 3 gånger så ursäkta om jag är lite för mycket hippie av mig meen så är det. Jag såg alla band igår och alla var sjukt bra och jag kommer inte ihåg allt. Vill se bilder!!!! Fin människa kommer hit nästa månad och jag får lite panik på det meen ändå. Så jävla bra. Kan inte fatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar