2011-12-09

bristning

JAG HAR FÅTT MIN FÖRSTA BRISTNING!
Vet inte riktigt om jag vill skratta eller gråta. Är små blålila prickar typ på höften. Visst, det betyder att all träning faktiskt gör någon nytta men vill verkligen inte ha bristningar! Någon på tumblr skrev att nån olja funkade mot det så ska kolla upp det. När jag beklagade mig för mina vänner fick jag höra att alla har det och att man får det när man kommer in i puberteten :O Hade jag ingen aning om xD Trodde bara tjockisar hade det haha!

Rakade av det mesta av ögonbryna idag. Hittade ingen pincett att noppa med och de såg förjävliga ut så där åkte dom! Klippte även sidecutsen som jag inte gjort på 1000 år. Så nu ska jag bara klippa toppar och lugg och färga det blåa sen är håret klart till eX :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar