2011-12-01

eX och lille loppan!

Har precis gjort en sorts almenacka/countdown till ElectriXmas. I den ska jag fylla i vad jag tränar varje dag, för jag SKA träna varje dag och ridningen räknas inte. Jag vet att jag är smal och så men gillar inte min kroppsform och min klädesplan failade lite så som det ser ut nu, så blir det latexkjol och då måste jag definitivt snygga till kroppen lite. Så ska försöka få in minst en halvtimmes powerwalk om dagen och gärna runt en timme med annan träning också, något av det måste jag iallafall göra varje dag. Sen ska jag försöka äta lite nyttigare också, får se hur det går för det är inget krav :) Åhhh längtar som fan till eX :D

Idag blåser det och jag har Chia här så tror inte det blir någon powerwalk, men inneträning kan jag göra hur mycket som helst :) På tal om Chia, fan vad jag älskar den hunden, hon är så jävla söt och underbar och bebis. Kommer in superglad på morgonen, hoppar upp i sängen, pussar på en sen somnar i ens famn. Sen ska hon mysa en massa hela dagen, så jävla gullig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar