2011-12-08

jagbarababblar...

Precis ätit pizza med pappa på My way (trelleborgs bästa pizzeria enligt mig), nuu vila maagen sen stallet om en halvtimme. Därefter the walk of doom hem. HEH! Inte riktigt taggad just nu.

Det ska vara lussevaka på kräm här i trelle, är faktiskt rätt sugen, fast stället suger hade det varit asball om man drog dit med en del kompisar! Men tänker inte slösa 150 kr på det så blir inte. Förresten snackade Jörgen något om att han nog skulle ha fest på julafton, DET är jag jävligt taggad på! Först fira med familj, sen dra till Kph och festa med underbart folk, låter inte helt fel det alltså! Och i så fall får jag kanske träffa danske Lars (som bor i dk), saknar honom! Fast jag bara träffat honom typ 5 gånger, hah, men han är underbar! <3

Nyår har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vill festa rumpan av mig med fint folk. Mer vet jag inte.

Egentligen skulle detta inlägget handla om något helt annat, problemet är att jag inte kommer ihåg vad det var?

Shit vad jag saknar min kamera. Har fått den där seperationsångesten of doom nu, några veckor senare. Och gud vad jag är taggad på att jobba i Norge om jag inte kommer in på utbildningen. Me wants money, i stora mängder. Får se hur det löser sig med det!


1 kommentar: