2011-12-01

KÄRLEK

Som vanligt måste jag snoka en massa på youtube. Alltså. AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH jag är helt galen i Damon. Guuud. Fin. Och massa spännande som händer och aahhh. Vill ta reda på mer men nu måste jag stoppa mig men shit. AAAHHH går inte att förklara mer. Hjärtklappning. Typ. OCH JAG DÖR NÄR HAN KYSSER ELENA. VAD ÄR HENNES PROBLEM KLART MAN VÄLJER DAMON? fast iofs vill jag behålla honom för mig själv i mina tankar. MEN ÅH! jag vill också pussas med honom. HAN ÄR SÅ FIN.

Imorgon ska jag och Nea passa kisefluffbollar :D BEBISAR :D söta. Imorgon ska jag upp svintidigt. yay.

(jag erkänner, det sista skrev jag bara för att ha något som inte va om VD, för att låtsas som om jag inte är riktigt så nördig som jag är. I verkligheten är det 10000 gånger mer än vad jag visar här xD)

(kommer nog radera detta senare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar