2011-12-23

dör

Omg. Dör. Kom lite i byxorna. Ja, ni fattar grejen. Den låten + Rick Genest=<3 Sett en annan sjukt porrig video också med den låten men vill inte länka här för den innehåller lite mer blottande höhö.

Handlat julklappar på en timme. Och fattar inte hur det gick till med pengarna för har bara 200 kr mindre än vad jag trodde att jag hade så jag måste haft mer pengar än jag trodde?

Nu sitter jag här ensam på lilla julafton och dricker litta julmust. Kvällen har jag inte riktigt bestämt vad den ska innehålla, antingen blir det bada och lyssna fin musik och chilla, eller slå in julklappar och kolla disney-filmer. Vet inte riktigt vilket. Önskar jag hade en flaska vin, sugen på att dricka. Är på konstigt humör. Halvtjurig över att julstämningen inte infunnit sig, trött på hela julgrejen och vill bara att det ska bli nyår. Jag är trött på att längta, längtar alltid så jävla mycket till saker xD

Fick ett fint brev av min älskade vän idag. Som för övrigt stod i en lavin eller vad fan man ska kalla det häromdagen. Jag är glad att hon finns (och överlever laviner). Och Nets när du ser detta så boka ett nytt dejt-datum med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar