2012-01-19

jiddeeerrr

Som sagt så har jag varit nervös idag. Jävligt nervös faktiskt. Men nu för en timme sen började det snöa! SÅ JÄVLA UNDERBART!!! (älskar snö och har saknat det, inte varit någon än denna vintern) En massa som bor i närheten har skrivit på facebook att det snöat idag men jag har inte sett något men nuså! Och det var sjukt stora mysiga snöflingor! Stod en halvtimme i duschen och duschade jättevarmt och kollade på snön (har fönster i duschen). Alltså gud. Bästa duschen ever! Och då infann sig ett lugn a la weed-rökare, är lugn som en filbunke (varför säger man ens så? :O) och helt nöjd och glad. Ibland är livet bra.

Var på systemet innan och köpte vin inför helgen. Istället för att köpa det där jättegoda för 70 kr så köpte jag det där halvgoda MEN häller i socker i det så det blir ÄNNU godare än det andra! Ekonomiskt och bra ;D 


Bjuder på två av mina favoritbilder som även är på mina favoritdjur, hih! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar