2012-01-12

träningsvärk och mardröm

Var ute på powerwalk of doom med Nea igår, med gångstavar och allt (vi är så jävla tantiga nuförtiden <3) och idag har jag sån sinnessjuk träningsvärk. Först cyklade jag ju till och från stallet som nog blir sammanlagt lite över en mil, fixade även med stallet och efter det powerwalken på 2½ timme. Shit vad mina lår och röven vill ta död på mig idag. Och fötterna, hur fan kan man ha träningsvärk i stortårna? Fattar inte. Och ska snart cykla ut till stallet igen och det blåser fan så mycket mer idag än igår, vet inte riktigt hur jag ska palla xD

Drömde fucked up dröm inatt. Och det kändes så verkligt! En kompis försökte döda mig och grejen är att personen har redan lite psykiska problem och aggressionsproblem osv så med det i bakhuvudet blev det ännu mer verkligt! Läskiga grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar