2012-01-23

finahelgen

Ja. Fredagen bestod av en massa drickande, äta kinamat, ha dödligt ont i magen, dricka lite mer och bara ha det fint typ! På kvällen var Nea och Henrik också med och allting var jävligt fint.
Lördagen spenderades med....dumdumdum *trumvirvel* ännu mer drickande! Höhöh :) Åt pizza och chillade typ hela dagen. På kvällen blev det krig hos Ellen! Skrattade så jag grät åt bög-hitler (som för övrigt var sjuukt bäst), fulla och glada, avklätt, failad vampire diaries dans med nea, galna pojkar med piska, Hitler snodde alla BH:ar och en massa sånt fint. Bilder kommer när jag får tag i. Detta klippet beskriver festen jävligt bra haha!


Efter vi kom hem från Ellen lyckades jag visst skaffa mig en pojkvän :O Haha mongofulla och serious talk, fint där, men är jävligt glad för det! Söndagen tillbringades med att mysa en massa, kolla lite vampire diaries, äta kebab, mysa lite till sen åkte de igen. Sorgliga grejer! Men om 18 dagar ses vi igen!

Och fyfan vad mycket skräp man ätit denna helgen, känner mig som en boll av fett x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar