2012-01-24

hår och sånt

Varit på arbetsförmedlingen och pratat, gick jävligt bra och snubben var skitsnäll, händer inte varje dag! Så nu kommer jag få lite extra pengar, nice det! Senare kommer Nea och det är jävligt nice, har en massa att prata med min fina kaka om!

Men! Behöver lite hjälp av mina kära läsare! Jag har bestämt länge att jag ska färga håret blått nu. Men nu fegar jag lite och är lite opepp på processen att få mitt svarta vitt. Men jag har pengar till det och vill egentligen ha det men det känns lite läskigt efter att ha haft så mycket svart since typ forever! Såå vad säger ni, färga blått nu, med svarta sidecuts och lugg (tror jag) eller behålla det som det är ett tag till? I WANT ANSWERS! :D

Saknar för övrigt V-luggen. Men pallar inte med skiten.

3 kommentarer:

  1. Behall behall behall, det kommer kosta asmycket att halla snyggt med blatt och det är himla fint sa här! :D

    SvaraRadera
  2. Det er jævla nice som det er, men du hadde vært jævla nice med blått også ;D Men er det noen vits å vente hvis du skal gjøre det uansett? :)

    SvaraRadera
  3. Tycker det skulle vara sjukt snyggt med blått.
    Men vänta tills du har råd så det blir ordentligt istället, och så du kan hålla det blått hela tiden. INTE snyggt när det blir urtvättat liksom :o
    Så gör det!! När du har råd :)

    SvaraRadera