2012-01-16

mmmmhmmm

Hej jag har tråkigt så jag gör en sån här dum lista. Hoppas ni överlever. Förhoppningsvis inser jag mitt misstag och tar bort den senare. Puss!


1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej. (Vad är det för fråga, det tar ju oftast slut av en anledning?)
2. Är du singel? Ja
3. Är du player? HAHA klart
4. Har du syskon? Isåfall, hur många, ålder och vad heter dom? Jonathan, 17 och Freddy, 27 kanske?
5. Något är fel, den första personen/personerna du vänder dig till? Ja det beror väl såklart på vad som är fel? xD
6. Är du sexmissbrukare? HAHA klart
7. Är du tablettmissbrukare? Nej
8. Hur många kan du berätta allt för? 3 pers tror jag
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
10. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Ja, brukar inte hålla folk i handen
11. Har du haft sex? Vad är sex? :O
12. Har du något som hör till ditt ex? Ja
13. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja det har väl hänt en eller två gånger
14. Fullständigt namn? Emma Cassandra Lundgren
15. Favoritlåt? Många. Idag är det nog war on error med rotersand (peppar krigsfest!)
16. Favoritfärg? Blååå
17. Bästa vän? Jeanette, Nea och Annica
18. Favoritprogram? Vampire Diaries
19. Är du svensk? Oj, komplicerat det där. Men ja, svensk medborgare är jag iallafall.
20. En person du vill ligga med? Rick Genest
21. Vart bor du? Trelleborg
22. En underbar person? Ja, i princip alla mina vänner?
23. Fem personer som du älskar? Nets, Nea, Bananii, Andreas, Henrik
24. Vart är du nu? I min säng
25. Röker du? Ja jag gör väl det
26. En person som betyder mycket för dig? Det var ett jävla tjat om betydelsefulla personer!
27. Vem kan du berätta allt för? Nea Nets och Annica (igen..........)
28. Favorit djur? Knölval
29. Hur lång är du? 1.75 tror jag
30. Vem gillar du? Hihihihihih hemlisss
31. Favorit film? King Arthur
32. Vill du flytta? Isåfall, vart? Överallt! Nejmen vet inte riktigt faktiskt.
33. En sexig person? JAG 8)
34. Har mest minnen med? Jeanette
35. Favoritgodis? Det jag är sugen på?
36. En som du inte kan leva utan? Wäääwäää tjat.
37. Vad drack du senast? Mjölk (badaaasssss)
38. Har du ett liv? Då och då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar