2011-11-11

111111

Det blev inget VNV Nation igår. Sucks. Men får väl fler chanser hoppas jag, de turnerar ganska mycket och ofta :)

Åkte till Ellen igår och köpte ett par skor, samt fick ett par skitsnygga strumpbyxor! NICE :D  


Trodde att strumpbyxorna var samma färg som min blåa lack-BH jag ska ha på ElectriXmas, men det var de inte.. Men ska nog testa dem tillsammans ändå för att se om det går ändå :)

Efter Ellen var jag hos Annica och åt jordgubbstårta och kollade på Titanic, inte sett den riktiga sen jag var typ 10, bara en sämre version från 1996. När jag var liten blev jag inte alls särskilt påverkad av den men nu var den jättesorglig :( Och har äntligen förstått allas crush på Leonardo vadhannuheter, han är ju inte snygg men gud vad hans roll i den filmen är gullig!

Idag blir det hundpassning, sen jobb i affären, sen häst och efter det fixa sig och dra till [re]form. Busy dag! Så kommer nog till reform ganska sent men det gör nog inte så mycket, inget band som spelar idag, det är bara "vanlig" klubb/efterfest till något band.

Förövrigt tycker jag dagens datum är lite småläskigt, det känns som det borde hända något speciellt idag då, med det datumet kan det ju inte bli en helt vanlig dag? ^^

1 kommentar:

  1. Snygga både strumpbyxorna och skorna var på dig :D

    SvaraRadera