2011-11-29

Livet, vad är meningen med livet, att leva!

Idag händer inte så mycket, ta en fika med Carolina senare och hästen som vanligt, annars har jag inte mycket planerat, skicka in det sista av ansökan till utbildningen bara :)

Kollade precis bussresor, jag, nea och henrik snackade lite löst om ett litet äventyr, inget bestämt och vet inte riktigt hur det ska gå till men det var ganska billigt ändå så jag hoppas som fan att det blir av :D Till våren blir det då. Men hoppas hoppas!

Vill veta nu om jag kommer in på utbildningen eller inte. NU! Så jag kan börja planera mitt liv lite. Vet inte vad jag ska göra annars, det är det som är problemet, jag vill åka långt bort någonstans och jobba en massa, men ja. Vet ju inte hur det blir med hästen då. Aja, kan ju ändå inte planera något förrän jag vet med utbildningen :)

Gillar denna bilden fast den är ganska ocharmig för min näsa och två år gammal. Vill ha nya bilder, saknar min kamera redan! Köper nog en liten billig en när jag har pengar över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar