2011-11-14

Lördags

I Lördags var jag på födelsedagsfest hos Laine! Skulle egentligen inte dit men Andreas, hans syster och några andra behövde skjuts för det var långt ute på landet. Kul kväll! Jag och Andreas tog över musiken lite, awesome :D Dansade konstiga danser och spelade drickspel. En tjej fick "konsekvens" när vi spelade ölspelet, så jag sa till henne att stå på stolen och dansa fågeldansen. När hon då gjorde det och alla sjöng låten till henne så gick stolen itu xD Såg sjukt kul ut.

Var lite sorgligt att inte dricka men det var kul ändå! Synd jag fick reda på det så sent, det var maskerad men imed det så hann jag inte fixa något, menmen! Efteråt åt vi kebab i Trelle sen skulle vi egentligen efterfesta men det blev inte. När jag kom hem var jag skitpigg pga all red bull jag druckit så satt och kolla film rätt länge :) Det var iallafall en kul kväll och kul att träffa folk man inte träffat på länge! Sen är det kul när folk man bara träffat nån gång innan och inte direkt känner säger bra saker om en på fyllan haha :D

Festbild från Augusti

Igår firades Fars dag såklart. Svingod middag med familjen. Sen kolla finalen i true talent. Mysigt och fint!

Bilder från festen har inte kommit upp än :O Så tyvärr kan jag inte visa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar