2011-11-26

gladtjej.se

 
Festen igår hos Ellen var fiiin! De flesta stack hem rätt tidigt, innan det hann dra igång, lite tråkigt :( Men hade skitkul ändå! Dansade en jäävla massa, klädde av folk, strulade med 3 eller 4 pers, kommer inte riktigt ihåg, jag och Nea satte igång cotton eye joe med rednex mitt i allt, SJUKT KUL OCH AWESOME :D Jag var ganska full, hade glömt att äta under dagen så var lite väl yr hah men det blev aldrig att jag mådde dåligt så bra det!



Jag blev trött ganska tidigt, typ halv 3 eller något. Det var så mysigt då också när vi la oss i Ellens säng och mös och Lars pillade i mitt hår och klia mig på ryggen typ. Sjukt underbart.

Där var en massa kameror framme hela tiden så kommer bli en massa bilder! Hoppas på att de kommer upp idag! Jag mår förvånadsvärt bra idag, tror det kan ha göra med att jag åt svinmycket när jag kom hem och att vi kom hem ganska tidigt. Nice iallafall :D

Sammanfattning: en JEETEBRA FEST
(ekobrottsmyndigheten - totally EJBEÄM)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar