2011-11-22

chipsen breakar mitt hjärta

Fick ettsåndär chips-sug. Köpte chips - fick chipsbakfylla - ångrade mig. Alltid samma visa, jag är nog inte ämnad för chips, är ämnad för ostbågar, har vetat det så länge men accepterar inte sanningen helt enkelt. Så nu har jag mer än en halv påse chips kvar. Onödigt. Lär ju äta upp dem ändå men samtidigt väldigt utslängda pengar jag kunde använt till viktigare saker som cigg eller sprit :)

Slötittat tv nu under kvällen och under mitt chipsätande. Kollade top model 16. Hon jag hejade på som var lätt snyggast åkte ut. Happ.

Alltså. Tänker inte skriva mer om vampire diaries, eller tänker iallafall försöka det. Jag kommer bara låta som ett jävla psykfall (för det är jag ju inte heller nej? HAHA tänkte precis på hur underbart det skulle bli med ny dag och nytt avsnitt imorgon, lol).

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar