2011-11-22

Saknar

Tillbringat förmiddagen med Vampire Diaries och youtube. Kollade massa kvarteret skatan klipp m.m. Gjorde ett långt jävla inlägg med massa awesome klipp men såklart skulle bloggen bråka då. Aja.

Nu är jag dödligt hungrig, sitter hos mamma (var tvungen att springa upp här innan jag gick hem till pappa så jag hann se klart vampire diaries lol xD) och tycker mamma kan svara när jag ringer men nejdå. Aja. Sen ska jag söka utbildning och till hästen. Det är väl ungefär dagens planer. Och diska!

Saknar en massa människor och saker just nu. Saknar Norge (trodde inte det skulle hända i första taget xD), saknar Nea, saknar Henrik, saknar båda dansk-Lars, saknar WGT m.m. Men samtidigt har jag ju mycket att se fram emot så vafan :)


HAHAHAHA älskar oss :D

Förresten! Nea skickade en länk innan på nån tjej hon tyckte va superlik mig, kan visa den här sen, shit vad smickrad jag blev för hon var assnygg och det bästa är att jag också kan se vissa likheter :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar