2011-11-11

fuckat hjärta och idol och sånt

Blev inget reform heller. Var skittrött efter jobb och häst och visste inte så många jag kände som skulle dit. Fick lite ångest, missat festande nu två dagar i rad! Händer aldrig annars. Ville dricka, dansa röven av mig och ha det underbart men min rygg och min trötthet stoppar. Kollat idol, käkat en MASSA solrosfrön och druckit två starka energidrickor. Jag brukar inte dricka det om jag inte blandar det med alkohol så trodde hjärtat skulle hålla sig lugnt då men nejdå, det kör på som fan även utan alkohol xD Jag är lite dum i huvudet men vafan :D

Duschade hos mamma innan. Hennes balsam är AWESOME, mitt hår är så jävla underbart just nu! Måste ta reda på vad det heter. Hittade dock inte hårsaxen, behöver verkligen klippa mig! Har inte gjort det på lääänge för jag ville spara hår men nu har jag faktiskt svinlångt hår så jag kan nog offra några centimeter :)


För övrigt åkte helt rätt ur idol, men nu tycker jag alla som är kvar ska vinna ju :( BLÄ!

Min kise var knäppis haha låg en bit bort och vilade men varje gång jag pratade med henne så gjorde hon jättemycket av sina gladljud och rullade runt som en idiot :D Filmade men man hör inte henne och ser dåligt :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar