2011-11-18

gått ner mitt kilo :D:D:D:D

YAAAY jag har äntligen gått ner mitt kilo för mycket som jag haft sen i somras, NICE :D Har en gräns som jag inte vill gå över, vet att jag absolut inte är överviktig om jag går över den men vill gärna ha den så man inte råkar gå upp 2 kg för mycket sen bara det blir mer och mer. Jag håller mig gärna mellan 55 och 60 kg ungefär :) Men jag kommer aldrig banta, kanske äta nyttigare och träna mer men no bantning for me, mat är rent för gott för det, eller iallafall godis :D Anywaaaay, är iallafall skitglad över att jag äntligen blivit av med kilot (och ett extra iofs) så dansar runt nån fin segerdans eller något :D
Ikväll hoppas jag på bodoni, om jag kan få någon med mig, gratis synth/EBM/annat fint klubb, nice! Men ställer in mig på att ingen kan med tanke på hur det varit den senaste tiden >.<

 Så mysig bild :D Jag och Nea i Norge, luffiga och fina.
Tisen <3 Älskar nakenkisar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar