2011-11-15

snygg snubbe i trelle!

Okeeeej jag såg precis en SNYGG kille i Trelleborg. I TRELLEBORG? Det händer inte? ALDRIG! Det är därför jag inte brukar bry mig ett skit om mitt utseende här, såklart var även detta ett av dessa tillfällen. Mjukisbyxor hästjacka och hästskor. En ful mössa och osminkad på det med. Så blev röd i huvudet diret när jag såg honom och vågade inte kolla noggrannare på hur han såg ut.

Han var väl cirka 30-35 år kanske, riiktigt vit hy, inte sett någon som haft så vit lysande hy på jävligt länge :O Och han såg väldigt svart och gotisk ut. Bättre än så kan jag inte förklara. Men helt sjukt, en snygging i Trelleborg? Vad händer?
Snygg bild från OKN photography

2 kommentarer:

  1. OMG! Han var säkert vampyr :o

    SvaraRadera
  2. Nästan så man funderade på det, för han såg fan ut som en! :D mums!

    SvaraRadera