2011-11-13

Gårdagens köp

Var i stan en massa med mamma igår. Vi letade fars dags presenter! Hittade dock inga. Men fick med mig hem ett nagellack från MNY och ett läppstift från Maybelline. Besviken på båda, nagellacket är inte lila som det ser ut utan helt genomskinligt med glitter och läppstiftet är snyggt men jäävligt svårhanterad och visar som fan där huden är torr.






Senare var jag och handlade på Maxi med pappa, köpte mitt första puder någonsin xD Hittade för en gångs skull helt rätt färg, men på ansiktet tyckte jag det blev för mycket puder, nu lånade jag iofs Andreas puderborste, min är lite lättare så ska se om det blir bättre med min. Men det duger iallafall vilket som!

Sen stack jag till ÖB där jag äntligen hittade Fars Dags present, en elvisp ^^ Men hittade även ögonskuggsplånböckerna! 30 kr st, 25 ögonskuggor i varje och för mig som inte sminkar mig med ögonskuggor mer än när jag festar var detta skitbra! Cam-bilderna gör inte riktigt färgerna rättvisa. Hade låga förväntningar men själva skuggorna var asbra med, JÄVLIGT nöjd tjej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar