2011-11-15

Mys

Idag är jag på helt mysigt humör. Vill ligga och kramas och kolla film med någon. Helt glad också, lyssnar glad, mysig musik. Dock har jag svinont i ryggen som vanligt och även handen, den har gjort ont typ ett år nu :O Jaja.

Efter jobb blir det hästen sen ska jag antagligen till mamma så ska vi ha filmkväll. Mysigt!

Såg förresten vampire diaries (är det bara jag som tycker namnet är hysteriskt roligt?) för första gången igår. Kände att om jag nån gång känner för att bli en serienörd så är den serien absolut en kandidat, shit vad bra det var och snygga var människorna med!

Peace out & stay strong! :)







Shit vad jag blivit oldschool-synthig :O

3 kommentarer:

  1. Ja, åh, Vampire Diaires är typ en av de få serier jag följer. Den är superspännande. Dock laddar jag inte ner själv, så har lite problem med nya avsnitt. Kom ikapp när jag var i göteborg, men nu har det nog kommit ut ett nytt efter.. Åh!
    Damon är så hawt! :D

    SvaraRadera
  2. Nice! Ja, jag såg bara ett halvt avsnitt men blev helt tagen :D Ser du på nån tvplay eller tv? För kan inte heller ladda ner så får kolla upp var man kan kolla den ändå :)

    SvaraRadera
  3. Har kollat på det med Simon innan, och kollade ikapp det hemma hos Patrik,som oxå laddar ner det. Så vet faktiskt inte var man kan kolla det :/

    SvaraRadera