2011-11-08

Hej nya bloggen!

Ja. De som känner mig vet ju att detta kommer sluta precis som alla andra gånger, men för er som inte gör det kan jag ju meddela att jag skaffar en blogg, bloggar lite sen tappar lusten. Så är det bara! Så kommer inte bli någon seriös bloggare men nu känner jag för att skriva av mig i några dagar så då kör vi på igen.

Slängde ihop en snabb header och bakgrund. I princip allt gjort i paint. Det älskade programmet alltså <3 Det blev kanske lite väl gotisk men samtidigt skriker den mig så jag älskar designen ändå!

Ja. Just nu ska jag ju faktiskt gå och lägga mig så det blir inte roligare inlägg än så här just nu.

Godnatt! (och ja, jag är en liten tant som lägger mig så fort jag är trött, vilket brukar vara väldigt tidigt ja...)

P.S. Förstår mig inte alls på blogger, visst det är mycket lättare med design och så men etiketter? Ursäkta? Och allt annat trams. Men gillar att det är kopplat till google-kontot.

P.S.2 Smart jag är som skaffar blogg precis när jag sålt kameran. Hehehe. Har bara webbkamera! Får förlita mig på festbilder då kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar