2011-11-09

Vänner och sånt

 
Thank god for true friends. I love you <3

 Jag och mah bff Mise/Nette/Nets/Jeanette (kärt barn har många namn var det va?)
 Jag och mah partner in criiime, brother from anotha bananaa, Banan/Annica!
 Jag och den LÄTT snyggaste vännen jag har, Nea, som alltid fattar exakt ALLT man snackar om.
 Jag och Henriiik <3 Han är lite weird ibland men han underbar och bryr sig verkligen om sina vänner!
 Ellen och jag! De roligaste festerna är alltid med henne och hon är väldigt jordnära som person.
 Jag, Jörgen och Andreas min lilla transa <3
Nea, Henrik och jag, ritat av Nea. Gillar att hon gjorde mig skitsnygg xD

Och alla som är med på bilderna betyder jävligt mycket för mig. Samt några till som jag inte har bild på. Ni är awesome <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar