2011-11-12

rädd tjej

Jag såg Titanic igår. Fyfan vad rädd jag var. Ni skulle sett mig när man såg underfrån vattnet, slänger upp knäna framför ögonen och tröjan med och typ hyperventilerar medans jag kollade i en liten liten springa. Så idiotiskt att bli rädd för något på tv men jag kan inte hjälpa det. Usch! Sen efteråt var jag såklart tvungen att googla en massa om Titanic och blev ännu mer nojjig när man såg riktiga foton från det. Lyckades efter ca 1,5 timme lugna ner mig tillräckligt för att lägga mig men då var jag tvungen att koncentrera mig på att jag låg i min ofarliga säng hela tiden så tog ett tag att somna. Ibland är man fjantig :P

Kände iallafall att det var ett bra val att stanna hemma, även om jag blev uppringd av Andreas som var på reform och undrade varför jag inte var där.

Idag blir det ner till stan, förhoppningsvis med mamma, kolla smink/kläder och leta fars dags present. Ikväll blir det häst och efter det vet jag inte riktigt.

Jag älskar livet idag. Det brukar jag göra på helgerna, men trodde det hade att göra med dagen-efter-festande, men tydligen inte, glad jag blir! :D Går runt och tänker på hur underbara vänner jag har och hur bra allt är. FINT :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar