2011-11-20

Gårdagen

Ja... igår var jag på middag hos Johanna i Svedala. Vi var 5 pers som käkade fondue sen pepparkakssmuldegsäppelpaj xD HAHA! Men det var gott. Fick se Johannas dotter Emilia med, herregud vad liten. Sjukt liten och synd om henne för hon var dunderförkyld :( Men sötsötsöt bebis!

Senare stack vi in till malmö, först barcelona, en pub och tog en öl. Sen skulle vi försöka ta oss in på Etage, där var 25 års gräns men alla vi hade kommit in där innan på 25 men inte idag inte, kan ha att göra med att vi sprang fram flummigt och skrikandes utan jackor. Heh.

Sen stack vi till slagt! Fick gå före alla i kön för vi inte hade jackor (hade lämnat de i bilen för att slippa garderob). Ja. Detta var ju inte det första stället jag trodde jag skulle hamna på. Har undvikit det förr kan jag ju säga. Så hade väldigt låga förväntningar men shit vad kul det var :D De spelade typ gammal nice nostalgisk musik på ena dansgolvet så där var vi mest. Sjukt kul! Sån musik funkar för alla, så är det bara! Jag fick en del uppmärksamhet fast jag var ganska nerklädd hah men får man tåla, ingen var elak iallafall :) Men kommer nog inte gå dit igen iallafall, absolut inte min sorts ställe :P

När jag tog bussen hem så däckade jag direkt. Vaknade då och då av att jag ramlade med huvudet men hade ändå lyckats sova trots att snubben i sätet bredvid hade spytt en massa :O När jag vaknade var bussen framme och nästan alla hade gått av så såg då hur fint golvet var hah! Duktigt, sov bra då iallafall :D

Vet inte var skorna kommer ifrån men daamn jag vill ha dom!

Längtar tills nästa helg nu och fest hos Ellen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar